Het is weer zomervakantie voor onze klanten en dat merken we. In de afgelopen maand hebben we 60% minder storingen hoeven verhelpen dan in de maand ervoor. Toch staan we niet stil deze periode. Naast de ‘verplichte’ vakanties om zelf even op adem te kunnen komen, investeren we elke zomer het grootste deel van onze uren in het verbeteren van onze dienstverlening. In deze blog geven we je een kijkje achter de schermen!

Grootonderhoud werkplekken
Elke zomer plannen we met de klanten die daar aan toe zijn, grootonderhoud projecten in. Als we merken dat je werkplek wat ouder, of je netwerk wat trager begint te worden nemen we proactief contact met je op. Het vervangen van hardware gaat nu eenmaal wat makkelijker als er minder mensen op kantoor zijn die er last van kunnen hebben. Ook dit jaar heeft Dave weer goed zijn best gedaan om het allemaal zo naadloos mogelijk te laten aansluiten voor onze klanten.

Ook ons eigen kantoor moet er aan geloven. Na de zomer starten er twee hele leuke nieuwe collega’s die beide een goede werkplek verdienen. Een aantal van onze bureaus en stoelen krijgt daarom een upgrade en een nieuw plekje om onze nieuwe jongens de best mogelijke start mee te geven.

Investeren in efficiëntie
Naast het fysieke grootonderhoud nemen we ook uitgebreid de tijd om digitaal onderhoud uit te voeren aan onze eigen systemen. Intern werken we met SharePoint ‘wiki’ pagina’s waarop onze processen staan beschreven. De informatie op deze pagina’s is belangrijk om een effectieve storingsdienst te kunnen draaien.

Wanneer jij ons belt met een probleem is de kans groot dat we dit al eens voor iemand anders hebben opgelost. Om jouw probleem zo soepel en snel mogelijk voor je op te lossen houden we daarom uitgebreide lijsten bij met oplossingen voor veel voorkomende problemen.

We gaan zelfs een stapje verder. Zodra we een probleem identificeren in onze dienstverlening zullen we het niet nalaten om onze eigen processen hier direct op aan te passen, zodat het probleem zich bij geen enkele klant meer kan voordoen.

Het resultaat hiervan is dat we continu een beetje efficiënter worden in ons werk en het aantal storingen en de gemiddelde oplossingstijd per storing al jaren langzaam daalt. Leuk voor ons en goed voor jouw portemonnee!

Voorbereiden op de toekomst
Ons laatste grote aandachtspunt is de eigen productportfolio. Tijdens de zomerperiode is het makkelijker om lange periodes geconcentreerd aan één ding te werken. Dit geeft ons de kans om te kijken of we ‘nieuwe problemen’ voor je op kunnen lossen.

Zo werken we hard een trainingstool waarmee je medewerkers leren om e-mailfraude te herkennen. Dit product stuurt nep e-mailtjes en probeert je collega’s te verleiden om te klikken of zelfs om contactgegevens achter te laten op onze pagina’s. Na succesvolle en onsuccesvolle pogingen krijgt de medewerker dan een echte e-mail met tekst en uitleg om de digitale bewustwording te verhogen en daarmee het bedrijf weer een extra beetje veiliger te maken.

Geniet nog even van het mooie weer en we houden je op de hoogte!

Het Trivision Team