Over ons

Geschiedenis
Ga even mee, terug naar 1997. Drie studenten van de Pedagogische Technische Hogeschool moeten een stage-opdacht doen, maar vinden geen geschikte stageplaats. Tijdens een potje kaarten in de schoolkantine besluiten ze dan zelf maar een vernieuwend automatiseringsbedrijf te starten. Eén die zich niet alleen bezig houdt met automatiseren, maar ook met de mensen die met die automatisering om moeten gaan. Steekwoorden? Eerlijk advies, goede opleiding voor gebruikers, duidelijke afspraken, heldere uitleg, goede nazorg en dit alles voor een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Trivision Automatisering ziet het levenslicht
Op 19 februari 1997 kloppen de drie studenten aan bij de Kamer van Koophandel aan en Trivision Automatisering is een feit. De eerste klanten zijn tevreden klanten en zoals dat werkt wanneer je tevreden klanten hebt: mond-tot-mondreclame begint zijn werk te doen. De klantenkring groeit snel, en het werk groeit de drie mannen boven het hoofd. De eerste werknemers worden aangetrokken en de ruimte in de Albardastraat wordt in 2001 verruild door een groter kantoor in de Vlasfabriek aan de Overschieseweg 10f. 13 jaar na hun verhuizing naar de Vlasfabriek schuift Trivision Automatisering een paar panden op, naar het pand van samenwerkingspartner Libervoice, aan dezelfde Overschieseweg. Waar mogelijk en nodig kunnen ze zo gezamenlijke klanten ondersteunen met een totaaloplossing op het gebied van automatisering en telefonie.

Van ‘op locatie’ naar cloud-diensten
De dienstverlening ‘op locatie’ verschuift steeds meer naar de cloud en dat vraagt om een andere manier van werken. Dit leidt in 2015 tot de oprichting van een nieuw bedrijf, Trivision ICT Services. Uiteraard met de vertrouwde gezichten van Trivision Automatisering, maar met nieuwe Cloud-diensten en zelfs een eigen digitale systeembeheerder: TOM.

20 jaar geschiedenis in een notendop
Dat was 20 jaar geschiedenis in een notendop. Op 19 februari 2017 vierden we ons 20-jarig bestaan. We zijn echt trots dat we met alle collega’s, partners en leveranciers hebben kunnen zorgen dat onze klanten al die tijd flexibel hebben kunnen werken met hun ICT-omgeving.

Blik naar de toekomst, ervaring uit het verleden
Trivision is inmiddels uitgegroeid tot een gezond bedrijf met veel vaste klanten. Voor deze klanten en voor onze nieuwe relaties zijn we nog steeds dagelijks op zoek naar nieuwe ontwikkelingen in de ICT-branche. Door bij te blijven kunnen we onze klanten altijd goed informeren en adviseren. Door onze ervaring uit het verleden en onze blik op de toekomst kunnen we ons profileren als: de automatiseerders met visie!

Nieuwsgierig?
Benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact met ons op via 010 – 246 92 40 of mail naar info@trivision.nl.