Het Beveiligingsicoon levert en installeert hoogwaardige beveiligingssystemen voor particuliere en zakelijke klanten. Van alarmsystemen tot camerabewaking en toegangscontrole – maatwerk staat centraal. Toen het bedrijf op zoek ging naar een nieuwe ICT-partner, vonden ze in Trivision precies de match die ze zochten. Deni Ista, die vijf jaar geleden begon als planner en nu verantwoordelijk is voor alle kantoorprocessen, vertelt over de prettige samenwerking en het gedeelde DNA.
Geen match meer
Het Beveiligingsicoon is een familiebedrijf. Eigenaren Berry en Jeffrey kochten een jaar geleden hun twee compagnons uit en stonden voor de keuze: doorgaan met hun bestaande ICT-partij of op zoek naar een andere partner. “De klik was er simpelweg niet meer”, vertelt Deni. “Wij zijn op zoek gegaan naar een andere partij die beter past bij onze werkwijze. Dat vonden we in Trivision. Daar denken ze in mogelijkheden. Misschien moet het via een omweg, maar meestal krijgen we een ‘ja’. En dat ook nog met een lach.”
Wekelijks contact
Na het eerste contact tussen Dave van Trivision en Jeffrey van Het Beveiligingsicoon kwam het balletje al snel aan het rollen. “Ik kan zeggen: we hebben bijna wekelijks contact. Er zijn altijd wel dingetjes waar we tegenaan lopen, vragen, onduidelijkheden, bestellingen. Dan pakken we de telefoon en komt het in orde”, aldus Deni. Trivision regelt alle IT voor Het Beveiligingsicoon. “Als er iets met een van onze computers is, een programma dat niet lekker werkt, of een laptop die kuren heeft – dan fixen ze dat. Maar ook als we nieuwe apparatuur nodig hebben, dan bestellen we dat bij hen.”
Lekker Rotterdams
De samenwerking verloopt heel relaxed. “Het is echt Rotterdammers onder elkaar, dus een beetje gek doen aan de telefoon hoort erbij,” lacht Deni. “Maar daarna gaan we meteen naar de kern van de vraag of de uitdaging.” De bereikbaarheid en snelheid van service valt Deni vooral op: “Als ik ze vandaag bel, kan ik negen van de tien keer gelijk geholpen worden, mits het geen complex probleem is. Dat vind ik heel fijn en zo zou het ook moeten zijn met IT. In ons werkveld zijn computers onmisbaar, dus die moeten naar behoren werken. En dat regelt Trivision ‘gewoon’.”
Hetzelfde DNA
Wat Het Beveiligingsicoon vooral waardeert aan Trivision is de gelijksoortige mentaliteit. “Ze zijn goed bereikbaar en heel relaxed. Allemaal. Ik heb nog nooit een chagrijn aan de lijn gehad”, lacht Deni. “Ik heb sowieso een leuke klik met Dave aan de telefoon, en dat geldt eigenlijk voor alle medewerkers. De manier waarop zij communiceren en meedenken, dat sluit helemaal aan bij wat ik van een bedrijf verwacht. Het is ook precies de manier waarop wij zelf met onze klanten willen omgaan. Het voelt heel vertrouwd, alsof we hetzelfde DNA delen.”
Klantcontact voorop
Bij Het Beveiligingsicoon staat klantcontact centraal. Het team van drie vrouwen op de binnendienst is tussen half negen en vijf uur bereikbaar. “Belt er een klant, dan proberen we de eerstelijnsvragen al zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar ook kleine storingen aan alarmsystemen kunnen wij hier vaak al oplossen. Dat kunnen klanten enorm waarderen.” Die focus op service en enthousiasme krijgen ze ook terug van monteurs die bij klanten komen: “Dan horen ze: ‘jullie hebben zulke leuke mensen op de binnendienst zitten.’ Ja, daar gaan we voor door het vuur. En dat is precies de mentaliteit die ik ook bij Trivision herken. Kortom: precies de samenwerking die we zochten.”
Meer weten?
Heb je net als Het Beveiligingsicoon ook behoefte aan een ICT-partner die met je meedenkt en altijd voor je klaarstaat?
Neem vrijblijvend contact met ons op via 010 – 246 92 40 of mail naar info@trivision.nl. Voor meer informatie over beveiligingssystemen en maatwerkoplossingen, kijk dan op de website van Het Beveiligingsicoon.