Als ik iets wil, hoef ik het maar te zeggen en het wordt geregeld
Jenny Huvers is eigenaar van administratiekantoor Huvers Financial Services. Toen zij worstelde met wat IT-vraagstukken, kwam ze via via bij Trivision Automatisering & ICT Services terecht. Inmiddels is Jenny een van onze grootste ambassadeurs. In deze blog vertelt Jenny waarom ze zo tevreden is.
Klachten
Tien jaar geleden startte ik mijn administratiekantoor, Huvers Financial Services. Voor mijn IT-omgeving had ik een automatiseringsbedrijf in de arm genomen. Maar ik had voortdurend klachten. Het ging niet zoals ik wilde en bovendien durfde ik er niet 100 procent op te vertrouwen dat de beveiliging op orde was. Zeker als administratiekantoor moet je netjes omgaan met de gegevens van je klanten. Nu met de AVG wordt daar nog meer op gelet dan vroeger, maar ook voor de AVG de Wet Bescherming Persoonsgegevens verving, hechtte ik al veel belang aan de beveiliging van mijn IT-omgeving.
Werkplek op de boot
Mijn man Marco had destijds een autobergingsbedrijf. Zijn ICT had hij uit handen gegeven aan Trivision, en daar was hij erg enthousiast over. Dus toen ik weer eens ontevreden was over de dienstverlening van mijn IT-partij, vroeg hij: ‘Waarom geef je Dave niet eens een belletje?’ Nou, dat heb ik gedaan en ik was direct verkocht. Dave begreep precies wat ik wilde. Hij heeft alles precies zo ingericht zoals ik het voor ogen had: mijn hele omgeving in de cloud, met een goede back-up-procedure. Ik kan altijd en overal bij mijn bestanden. En als ik zeg overal, bedoel ik ook echt overal. Wij hebben een boot, waar we graag mee op vakantie gaan. Maar als ondernemer moet je zo nu en dan toch aan het werk. Dat is nu geen enkel probleem meer.
Overal een oplossing voor
Voor cloudopslag maakte ik initieel gebruik van een oplossing die niet heel fijn werkte. Dat lag niet aan Trivision, dat lag puur aan de software. Dave stelde toen voor over te stappen op Microsoft SharePoint Online in combinatie met OneDrive en dat werkt perfect. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. Als ik iets anders wil, hoef ik het maar te zeggen en het wordt geregeld. Het team van Trivision heeft overal wel een oplossing voor en als ze het niet direct kunnen oplossen, gaan ze het wel uitzoeken en word ik later teruggebeld.
Doorverwijzen
Als ik klanten hoor klagen over hun IT-dienstverlener, of als ze vertellen dat ze dingen beter willen organiseren, breng ik ze met liefde in contact met Dave. Vanochtend nog heb ik een klant naar Trivision doorverwezen. Stuk voor stuk worden ook zij weer klant bij hen. Tsja, ze begrijpen je en zorgen dat je hele IT-omgeving goed geregeld is. Dat is toch precies wat je wil als ondernemer?.
Interesse?
Spreekt dit verhaal je aan en heb je ook interesse in een goede partij voor je ICT?
Neem dan contact op via info@trivision.nl of bel naar 010-2469240.